Alla inlägg den 6 december 2012

Av Sara - 6 december 2012 09:28


Lucköppning pågår och idag har vi redan hunnit fram till nr 6! Vad har hänt tidigare då? Jo, Pettson & Findus på teater i Kosta, pepparkaksbak med mormor och morfar och julgodistillverkning, till fåglarna, perfekt tajmat till att det kom 3 dm snö. 

       

   

Lite julgodis till oss själva...

   


Snögubbspyssel, inne. Det har inte varit kramsnö så utesnögubben får vänta...

 


Igår va det pysselkväll här och pysselhuset är nu officiellt pysselinvigt, dvs det är inte bara jag som pysslat där. Jag bjöd på revben för att testa julkryddningen, helt klart godkänt tycker jag.

   


I pysselväg blev det julgranar för min del...

   


Och snö ja, jo, det har ju kommit litegrann. Vitt och vackert!

       






Presentation


Om livet på landet med loppisfynd, pyssel, inredning, mat&bak och utflykter.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Omröstning

Vart går din semesterresa i sommar?
 Sverige
 Utomlands

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inredning


Ovido - Quiz & Flashcards