Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Sara - 28 juni 2013 20:41

Lillkillen har lärt sig att ta sig ner för trappsteget vid ytterdörren, där utanför väntar antingen två trappsteg eller ett högt.

För att hinna före olyckan så blev det i eftermiddags projekt trappräcksbygge. Jag visste inte riktigt hur jag skulle få till det så det fick börja med en ram medans jag funderade på resten.

Kom sen på att vi har två gamla järngrejs stående som vi hittade när vi flyttade in. Dem kom till användning! En metallblomma fick smycka kortsidan. En gammal järnhylla som rostat och där hyllplanen böjt sig matchade bra och jag böjde till hyllplanen lite till för att krukor och ljushållare ska stå kvar när det blåser. 

 

     

    

William trivdes i sandlådan.

 

Dagen inleddes med bak, kanelbullar och jordgubbspaj

     

Och avslutades med 90-talstema på grillen, helgrillad fläskfilé med foliepaket och grillad banan med choklad till efterrätt. 

 

Presentation


Om livet på landet med loppisfynd, pyssel, inredning, mat&bak och utflykter.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Vart går din semesterresa i sommar?
 Sverige
 Utomlands

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inredning


Ovido - Quiz & Flashcards