Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Sara - 6 juni 2011 21:15

I helgen kom sommaren till mig! Långledig i fem soliga och varma dagar och längtan efter semestern blev alltmer påtaglig.


Men sommar är inte bara lata dagar i solen med jordgubbar och nypotatis. För mig är det också att ge idéer som legat och grott hela vintern ett liv! Loppisfynden blir användbara och på cykelutflykterna hittar vi nya smultronställen. Och det är just det som min blogg kommer att handla om, sommarlivet på landet! 


Vi har bott i vårt hus i drygt 2 år och här är min lilla skattkammare. I magasinet över jordkällaren finns en massa härliga prylar som en gång tillhört huset men som ratats av tidigare ägare. Här gör jag fynd och återanvänder och förnyar... ni ska få se!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Om livet på landet med loppisfynd, pyssel, inredning, mat&bak och utflykter.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Omröstning

Vart går din semesterresa i sommar?
 Sverige
 Utomlands

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inredning


Ovido - Quiz & Flashcards