Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Sara - 7 augusti 2011 15:37

Det har varit intensiva dagar nu som började med Kalmar triathlon i fredags kväll. Premiär för mig. Gick jättebra och slutade 35:a av 159 startande. Simningen finns en del att jobba på men cykling (37min på 20km = 32,27km/h) och löpning (23min på 5 km = 4,37min/km) går inte att klaga på.


     



   



Sen fortsatte vi norrut, bodde över i Oskarshamn och tillbringade lördag förmiddag i Västervik. Härlig sommarstad! Blev en del fynd i de fina små inredningsaffärerna.


Så till helgens andra begivenhet, Tellholmen-träffen! Mina härliga klasskompisar från tiden i Trollhättan samlas hos Lotten för att umgås och äta gott. Och det fick vi! Lotten hade laddad upp med supergod fika och senare grillning. Bad blev det förstås också. Olivia va överlycklig över kombinationen åka båt - två hundar - Ida - bada.


Tack Lotten med familj för att vi fick komma och kul allihop att ses!


         

Idag fortsatte vi ytterligare en bit norrut och har nu landat i Söderköping där de kommande tre nätterna ska tillbringas i en liten campingstuga på Korskullens camping. Hoppas vädret blir betydligt bättre för just nu vräker regnet ner utanför fönstret... Och grannen spelar Båt-låten på för hög volym. 

Presentation


Om livet på landet med loppisfynd, pyssel, inredning, mat&bak och utflykter.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Vart går din semesterresa i sommar?
 Sverige
 Utomlands

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inredning


Ovido - Quiz & Flashcards