Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Sara - 24 augusti 2011 20:22

Idag fyller Olivia 2 år - stora tjejen!

Här testas nya rutschkanan som hon och Petter satte upp efter dagis.  

     


Ikväll blev det pannkakor med sylt och grädde, något av en favvis. Gjorde också en röra på kallrökt lax, rödlök och creme fraiche vilket också va kanon till pannkakorna.

  


Sen dags att öppna paketen. "Me´ ket Ia ha". 

      

  

Nalle Puh Lego  


   

De nya kläderna skulle provas, inklusive de nya trosorna, ett par för varje dag med Hello Kitty på till vår blöjfria tös!


Sen somnade hon gott! Jag däremot begav mig till åkern för att leta efter mina nycklar... utan resultat. Blir ett besök hos polisen imon i förhoppningen att nån vänlig själ hittat dem och lämnat in dem där.


 

Av Sara - 24 augusti 2011 07:38

Igår kväll gjorde jag ett halsband som Olivia fick idag på morgonen, på sin 2-årsdag! Gissa om hon blev glad! Visade stolt upp det på dagis.


 

Det va så himla kul så det blev ett armband till mig också (det lila i mitten). Tror jag ska köpa lite mer pärlor av olika slag så kanske detta får bli de mörka och regniga höstkvällarnas pyssel inne i värmen! 

Presentation


Om livet på landet med loppisfynd, pyssel, inredning, mat&bak och utflykter.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Vart går din semesterresa i sommar?
 Sverige
 Utomlands

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Inredning


Ovido - Quiz & Flashcards